نامه رئیس کانون بازنشستگان استان زنجان به مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی درخصوص جابجایی زمان دریافت حقوق بازنشستگان محترم
جناب آقای دکترنوربخش
مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی
با سلام
احتراماً همانطوریکه استحضار دارید در این دو سال اخیر به عناوین مختلف زمان دریافت حقوق بازنشستگان عزیز و گرامی تغییر می یابد ، در سال گذشته زمان دریافت حقوق اکثریت حروف را تغییر دادند و امسال هم باقیمانده حروف راجابجا کردند که با این تغییرات، بازنشستگان و مستمری بگیران در مدت کوتاه 7 روزه جلو بانک ها به صف و خط کشیده شده اند. از آنجائیکه حضرت عالی همواره ودر هر جمع و محفلی از حرمت و قدر و منزلت شرکای اجتماعی خود ، یعنی بازنشستگان سخن می گوئید ولی این سخن با فکر و اندیشه وعمل معاونین محترم و مدیران گرانقدرتان در تناقض است و این گونه اعمال، شرکای اجتماعی را از سازمانی که خود ساخته و به وجود آورده اند ناراحت نموده و همواره بر نگرانی آنان می افزاید . حال خدمات جنابعالی را در این چند سال نادیده نمی گیریم و می ستائیم ولی جا دارد معاونین محترم به جای اینکه فکر و اندیشه خود را روی اینگونه مسائل به کار بیندازند و ثمره آن رنجش بازنشستگان شود، در مسائل دیگری که باعث رونق و توسعه و شکوفائی سازمان می شود به کار گیرند و موجب سود و درآمد بیشتر سازمان شوند. بله ممکن است به تاخیر انداختن زمان دریافت حقوق بازنشستگان در کوتاه مدت سود کمی برای سازمان و بانک رفاه داشته باشد ولی ارزش آن را ندارد که عزیزان بازنشسته ناراحت شوند و ناامید از سازمان برای دریافت حقوق اندک خود- که بر آن گواه هستید که در چرخش زندگی روزمره شان با چه مشکلات و مشقت هایی روبرو هستند- هرماه در جلو بانک ها به انتظاربمانند. امید است تدابر لازم را معمول فرمائید تا به جای ناراضی نمودن این قشر فهیم و عظیم رونق زندگی و معیشت آنان را فراهم نمایند.
با تشکر
رئیس کانون بازنشستگان ومستمری بگیران مشمولین
تامین اجتماعی وقانون کار استان زنجان
نجفی
کانون استانی بازنشستگان زنجان...
ما را در سایت کانون استانی بازنشستگان زنجان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: سه شنبه 27 مهر 1395 ساعت: 2:01