اعزام گروه سوم بازنشستگان ومستمری بگیران استان زنجان به مشهد مقدس در سال ۹۵ به تعداد ۵۰ نفر

خرید بک لینک
اعزام گروه سوم بازنشستگان ومستمری بگیران استان زنجان به مشهد مقدس در سال ۹۵ به تعداد ۵۰ نفر

گروه ۵۰ نفری بازنشستگان ومستمری بگیران مشمولین تامین اجتماعی وقانون کار استان زنجان به تعداد ۵۰ نفر از شهرستانهای مختلف استان ساعت 18.30روز چهارشنبه مورخ 95/12/12 به مشهد مقدس جهت زیارت حرم مطهر رضوی از ایستگاه راه آهن زنجان اعزام خواهند گردید.

با آرزوی قبولی زیارت وسلامتی برای این عزیزان و تداوم این امر خداپسندانه درآینده جهت استفاده سایر بازنشستگان ومستمری بگیران محترم

+ نوشته شده توسط کاربر در چهارشنبه یازدهم اسفند ۱۳۹۵ و ساعت 9:3 |
کانون استانی بازنشستگان زنجان...

ما را در سایت کانون استانی بازنشستگان زنجان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 13:12

صفحه بندی